tisdag 16 november 2010

Ny start på den här bloggen

En ny start på min gamla blogg, då jag kort sagt fick nog på bloggplatsen. Otroligt tråkigt då alla inlägg från graviditeten och första tiden med Melissa finns där. Men den får vara kvar för de som vill läsa de inläggen :) Det är nu alltså till den här adressen ni ska vända er till om ni vill fortsätta läsa min blogg!

Igår slog jag på stort och Spinnade 45 min innan bodypumpen. Heja mig! Somnade gott och sov som en prinsessa heeela natten. Klockan sju väckte Patric mig, Han hade lyft över Melissa till vår säng och värmt mat åt hon. Jag behövde bara lägga mig på sidan och sen rapa hon.. sen sov vi vidare till tio. Underbaraste tjejen! Och nej, jag kan inte säga det för många gånger, för vi har verkligen den bästa och snällaste tjejen :)
Var en sväng till Ljusdal med Catten idag. Hittade en röd velourdress, äntligen! 250 :- på Johannas. Enligt patric ser jag ut som en tomte.. men vad gör det? ;) Handlade även lite julsaker och håller just nu på att längta ihjäl mig efter julen!

Nej, sängen ropar!
Enjoy!

Inga kommentarer: