torsdag 27 januari 2011

Hälsocentralen

Det blev ett besök på hälsocentralen ikväll och lillahjärtat hade en början på öroninflamation på höger öra. Nu får hon Nezeril ikväll & imorn i förhoppning om att det ska bli bättre! Om inte, skulle vi återkomma imorgon & få penicillin.

Visste att det var något som inte stämde, hon var ju inte sig själv. Alldeles slö & ynklig & grinig.. hemskt skönt att hon ”larma” innan det hann bli värre & skönt att jag blev tagen på allvar när jag ringde. Annars brukar de vara väldigt duktiga på att tro att man ringer bara för att. Det kan vara skönt att få bekräftat att man inte är en hysterisk mamma ibland! ;)

Nu sover hon och jag hoppas hon sover flera timmar till, det behöver hon.

Jag ska börja plocka ihop här hemma. Det har blivit att jag struntat i allt när Melissa har krävt så mycket uppmärksamhet. Trrrråkigt, men jag vet hur skönt det kommer vara imorgon.

Spark i baken & sätt igång!

Inga kommentarer: