onsdag 26 januari 2011

Onsdag

Idag är förkylningen mycket bättre! Äntligen! Långt ifrån frisk, dock. Men jag är på rätt väg! :)

Imorgon ska Melissa till faster Petra för övernattning & mys i Söderhamn. Första gången hos Petra, spännande att se hur det går! ;) Troligtvis är hon lika snäll & go som hon alltid är.. men man ska aldrig ta hennes humör för givet. Hon kan om hon vill!

I helgen väntar glysiscup och i år spelar Delsbo på fredagen, finally! Sen märker vi hur länge vi orkar fotbollsfrua.. Sätta mig & Melissa i en kall bil, mitt i natten med 30 min hem till Delsbo, är ingenting jag ser framemot! Men en, förhoppningsvis två matcher ska vi sitta & hurra till!


Dags att krypa ner under täcket & peppa min karl för morgondagen!

.. hm, det där lät lite fel. Men ni kommer förstå imorgon, hoppas jag. :)

Inga kommentarer: