söndag 30 januari 2011

Silver!

Igår var Putte på glysis hela dagen, så jag & Melissa for till Niken & myste! :)

Idag har hela familjen varit på glysis. Melissa har suttit så snällt i allas knän & varit allmänt nöjd med att bara titta sig omkring. Jag glömde såklart mina linser hemma, så till er som hejade & jag bara kisade tillbaka - Ni var ett stort blurr för mig. Inget illa menat! ;)

Delsbo kom ändå till final, där de mötte ABK. Grabbarna räckte inte riktigt till, utan det blev ett silver. Dock tycker ju jag att guldet kom, när de skickade hem söderhamn... ouh, skadeglädje, jajamen! ;)


Min förkylning håller sig kvar. Blir tookig!! Ingen träning till veckan heller och därmed ingen våg imorgon. Min kropp är inte som den ska när jag är sjuk & det jag får i mig utan att må illa, stoppar jag i mig. Godis, frukt, pizza.. som sagt, det som går ned utan problem.

Vi skulle behöva en till helg, efter den här.

Inga kommentarer: