tisdag 25 januari 2011

världens bästa!

Melissa & mormor!

Jag blir inte bättre i förkylningen och Patric kunde inte stanna hemma från jobbet. Det tar emot att fråga om hjälp, men både för min & Melissas skull fick hon fara till världens bästa mormor&morfar. Nu kan jag lägga all energi på mig själv, så jag blir frisk någon gång.

Fruktansvärd ångest.. men som sagt, hon har det tusen gånger roligare där och de är så glada för att få ha hon.

Imorgon blir det ett samtal till sjukrådgivningen, då jag haft ordentlig halsont i tre dygn. Ingen vanlig halsont, utan jag kan knappt äta för det gör så ont och jag börjar må illa. Jag misstänker halsfluss, men hoppashoppas att det bara är en ordentlig förkylning.

Så är läget nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

varför ångest? du lämnar ju bort Melissa lite då och då och jobbar redan en del så du vet att hon klarar sig utan dig. Inget fel med det, så ta det inte fel, men jag förstår inte varför du får ångest just när du lämnar när du är sjuk.
Krya på dig!

Eva Dellhem sa...

Jag får alltid ångest när jag lämnar bort hon. Varför vet jag inte! Jag tror att hon mår bra av att vara ifrån oss och att hon inte blir lika "mammig" då, så jag vet faktiskt inte varför jag får ångest.. mammahormoner kanske? ;)