onsdag 16 februari 2011

BVC & lite alvedon

Alltså... var inte jag sjuk för bara någon vecka sen?! Jag kan väl omöjligt vara på väg till ännu en förkylning?! Halsen är tjock & gör ont.. vill inte. Uppladdning med halstabletter & glass!

På BVC mätte skrot 71,5 cm & vägde 8900 gram. Min stortjej! Det blev en varsin spruta i båda golåren & Melissa var lika duktig då, som hon är i vanliga fall också.

Vi inhandlade flytande alvedon, då hon kunde få feber av sprutan. Vi har haft alvedon som de får i rumpan, men Melissa har blivit så hård i magen av dem, de har blivit som en kork, typ. Hennes tänder verkar göra henne galen! Hon vriiiider & vänder, bökar & stökar, bubblar & blåser... ja, det verkar inte alls vara roligt. Så nu fick hon lite alvedon innan hon somnade i min famn.. min skrutt!

Imorgon ska jag jobba på Delsbobadet & på fredag i iggesund! Det ska bli så roligt & jag håller tummarna för att jag får jobba fler timmar där!

Inga kommentarer: