onsdag 23 februari 2011

Inte mig dag...

Det har varit dagar fyllda med jobb, de senaste dagarna & jag har varit alldeles för trött för att blogga. Med en liten tjej full med energi, blir det lixom ingen vila när man kommer hem! :)

Jag tycker iaf att det är jätte roligt att jag fått in en fot på baden igen – mer jobb till mig! ;)

Ikväll är jag trött & less på allt i denna värld. Jag gjorde illa ryggen på jobbet idag, när jag lyfte en matkasse. Kärringvarning på mig?!

Det gör hur som haver olidligt ont & jag kan inte röra mig vanligt. Lyfta, böja, resa sig, sätta sig, luta sig efter saker – ONT!

Det blir inte lättare när jag måste göra alla dessa saker. Jaaaaa, jag klagar! Men det är tusan inte ofta jag klagar över smärta.. så det här gör riktigt ont.

Till råga på allt – Motorlampan på bilen blinkar, dvs ingen mer körning med den, förrän den varit inne på verkstaden.

Vad ska jag göra nu?! Bilen är min räddare i nöden, varje dag – varje dag!


Täcket över huvudet & hålla tummarna för en bättre rygg imorgon, då jobb 16-22 väntar på delsbobadet.

Inga kommentarer: