måndag 28 februari 2011

Maria

Idag har både jag & Melissa namnsdag. Maria! Maria får hon heta efter min älskade mamma. :)

Vi har tagit en promenad i det fina vädret.. det märks att Mars är på gång & att solen är varmare. Snälla, snälla låt det vara såhär nu. Jag vill ha vår, inge mer vinter!

Melissa lever sitt egna lilla liv i gåstolen. Hon går & inspekterar & river & drar i allt hon får tag i. Som tur är *pepparpeppar*, slutar hon när man säger "ajaj". Hon tittar på oss & ger sitt största flin & trallar vidare till nästa grej att riva i. Gounge!

Vår stora gounge... det slog oss igår hur stor hon faktiskt är. Men jag älskar den här åldern. Hon gör någon ny sak varje dag & jag blir såå stolt varje gång!

Ikväll är det dags för träning. Boxning & spöa skiten ur kroppen med Cattis! Skräckblandad förtjusning.

Inga kommentarer: