lördag 12 februari 2011

Två flugor i en smäll

SOL! Och humöret är på topp. Vädret har stor inverkan på mitt humör, har jag märkt. Har känt mig depp i flera dagar.. och det har varit flera skitvädersdagar. Men idag lyser solen & snön glittrar och likaså jag! :)

Vi har varit till Niken & slog två flugor i en smäll. Vi lämnade tillbaka Vickan till Börje, som ändå var i Niken & tränade herrarna. Sen till mormor & morfar, som ville låna Melissa.

Putte är & tränar, så jag är alldeles själv. Kusligt tyst fast det är mitt på dagen. Men skönt! Jag är så glad att vi har en tjej som är så lätt att låna bort. Man behöver lite egentid också, även om det bästa som finns är att mysa & pussa på skrot. Dessutom tror jag att desto tidigare man ”lämnar bort” sina barn, desto lättare blir det ju äldre de blir. Men det är ju vad jag tror! :)

Dags höja musiken och dra några varv med damsugaren, för tusan vad fort det blir damråttor på våra golv. Fast det ska väl märkas att man lever ;)

Ikväll blir det något glasvin & troligtvis trevligt sällskap!

Inga kommentarer: