tisdag 15 mars 2011

Ser ljuset i tunneln!

Pjuh, Då var det värsta över efter några dagar med magsjuka.

För att göra några av de längsta dagarna i mitt liv, korta;

Melissa blev sjuk på Lördagen, men var lika pigg & glad för det & jag förstod inte att hon hade magsjuka förrän på söndagen i Niken, då jag började må illa.

5 min efter vi kommit hem kom min första kräk & fortsatte hela natten till morgonen därpå.

Patric stannade hemma från jobbet för att ta hand om Melissa, men ändrade sin pappaledighet ganska fort till en sjukskrivning.

3 personer med magsjuka - en karl som aaaldrig varit så sjuk, en liten tjej full med energi & en blöja som ständigt var full & en mamma som helt plötsligt hade två barn, istället för ett & magsjuka, på allt det.

Och förlåt mamma & lillebror för att vi smittade ner er!

Men nu är vi bättre & vi överlevde den här magsjukan också. Melissas första magsjuka!

Melissas tredje tand har äntligen kommit fram! Har ju säkert sagt i 4 veckor nu att den borde kika fram när som helst. Men nu har den äntligen gjort det! :)

Det finns inte så mycket mer att skriva, det har lixom inte hänt så mycket spännande här. ;)

Inga kommentarer: