tisdag 22 mars 2011

Dripp dropp

Vår, vår, vår!! ååhh blir så sprallig i kroppen!

Helt - heeeeelt underbart att äntligen höra hur snön smälter bort. Alla tak som det droppar ifrån, snomodd & plusgrader! Ljuvligt! :)

Babysången var inställd idag, tråkigt nog. Men istället för att bara sitta hemma, så drog vi ihop oss hos Maria & Junie. :)

Dagen har rusat iväg, snabbare än i vanliga idag - trotts en tidig väckning med två små nävar som river av tussar av mitt hår. ;P

Så, mammaträff, handling & matlagning är det enda jag hunnit med idag.

Imorgon får jag ta tag i den hemska tvätthögen & all skit i hörnen.. hemmet är orört sedan vi blev sjuk. Hualigen ;)

Justja! Snälla ni, jag behöver en ny tele.. men vad tusan ska jag välja?! Det finns ju hur många som helst att välja på!

Just nu fuckar min tele ur hela tiden & jag har ingen ork att lämna in den på lagning, igen, när jag ändå snart måste skaffa nytt abonnemang.

kom igen, ös in med tipsen nu! ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Iphone Eva! Oslagbart bäst och du kommer aaaaaaldrig att ångra dig! Super bra bilder på M, bra upplösning när du filmar, ja, finns bara en massa plus med dem! :) kram - Sara

Eva Dellhem sa...

Sara -
Jag har funderat mycket på iphone & har bara hört bra saker om dem. Men frågan är om det är bra att ha en sån, om de inte tål minusgrader. Det blir ju faktiskt ordentligt kallt här ;)

Men iphonen står just nu högst upp för listan! ;)

Tack för tipset! :)

Anonym sa...

Har haft min i ishallen x antal gånger och även nu hela vintern och det har aldrig varit några problem. Så jag är rätt skeptisk till att sen inte tål kyla. :) haha. - Sara

Eva Dellhem sa...

Ah, se där! Tror väl mest att det krånglade för dem som hade haft sin ute i minus 20. Dock så har man ju dem i fickan när man är ute!

Sen finns det väl alltid måndagsexemplar! ;)