fredag 25 mars 2011

En fredag

En dag fylld med jobb på dagis. 6 barn & 3 fröknar, borde vara sån lyx där varje dag!

Har funderat mer på en tele & det lutar helt klart mot en iphone! Måste in i en affär & försöka fixa min gamla tele bara.. har jussom 4 månader kvar på den, men som det är just nu kommer jag riva av mig håret om jag inte får en lur som funkar!

Det roliga är att jag kommer betala lika mycket i månaden på en iphone 4, som jag gör med min nuvarande telefon. Sjuukt! Whaaat the hell was i thinking för snart två år sen?!?!

Snabbis fredagsmys för att sen sova & ladda upp batterierna, så vi orkar fara mot stan & kika när Delsbo spelar imorgon. Är det inte bara damer som spelar sådär tidiga matcher? ;)

Tjej - ”Fröken, jag ska åka med mamma hem & du med pappa!”

Jag - ”min pappa?”

T - ”Nee, min pappa!”

J - ”Haha, jaså?!”

T- ”japp! & sen ska ni gifta er!”

Sööta barn! :)

Inga kommentarer: