onsdag 30 mars 2011

Heldag med morbror


Melissa har varit med morbror Tommy hela dagen, medan jag jobbade. Hela dagen, med andra ord!

Det hade gått hur bra som helst & jag kan inte med ord beskriva hur stolt jag är över min dotter! Ett ordentligt busfrö, som gör min roll som mamma till en barnlek. Lätt som en plätt! ;) Bästa - Bästa tjejen!

Efter jag slutat for vi ner till Sara & Svea för lite tacos. Onsdagslyx tror jag det kallas! ;)

Imorgon ska vi bara ta det lugnt. Patric är borta hela dagen, precis som idag. Jobb & sen träning på det. Dumt att åka till niken fram & tillbaka då, så han passar på att jobba in lite flextimmar.

Om vädret tillåter är det tänkt att jag & Melissa ska ta en promenad & hämta Svea från dagis & sen vidare hem till dem & umgås lite. :)


Natta sängen nu. Yumi!

Inga kommentarer: