fredag 18 mars 2011

Tröttaste mamman i stan!

En tjej som säkerligen kommer krypa inom kort! :)

Jag vet inte hur jag har sovit, eller om jag har sovit.. för tusan vad trött jag är idag! Melissa vaknade vid halv 3 & ville ha mat. Kan det ha varit de som har rubbat hela min sömn, kanske? Hon brukar ju sova nätterna igenom i vanliga fall.

Idag tar jag tag i LCHF dieteten igen. Var svårt att trycka i sig massa fett när jag knappt fick ner vatten. Men nu kör vi stenhårt igen!

Hoppas solen kikar fram & ger lite värme också, så vi kan ta en promenix lite senare.

2 kommentarer:

Kristin sa...

Men gud så söt å stor hon blivit! :)

Eva Dellhem sa...

Men hur stor som heeelst! Tiden bara försvinner! :)

ska försöka få ihop en tjejkväll med er alla brudar, så får ni träffa hon.. och mig.. och kanske lite vin :)