fredag 1 april 2011

April, april!

Redan första April! Var det inte första Mars nyss!? Tiden rinner iväg - bokstavligen!

Har ni blivit utsatta för elaka skämt? Inte jag! :)

Gnisslandet fortsätter & jag tjuter av obehag varje gång hon gnisslar. Jag förstår inte hur hon lyckas heller, med gaddarna där nere & sen med de små där uppe. Hoppas hon inser själv hur illa det låter snart :)

Klippning av håret idag då. Det blev bra! Jag gjorde inte sån stor förändring, toppning & uppklippning bara.

Tusen - Tusen tack Tommy, som ställde upp som barnvakt åt mitt busfrö!

Nu är vi tillbaka i Delsbo. Blandade känslor. Skönt att vara hemma med alla våra saker. Skit att vi är Delsbo. Jaja, ni vet att jag vill tillbaka "hemåt" & ha nära till alla. Inte åka 30 min dit & 30 minuter hem.

Övertalning pågår, men det går trögt! ;)

Imorgon börjar dagen med fotboll. Delsbo mot Söderhamn. Kan bli en grymt rolig match att se & vi kommer stå där påpälsade & heja!

Efter blir det firning av pappa & Tommy (som fyller år på måndag).

Ikväll har jag fredagsmys själv, igeen. Patric fick ställa upp på korpinnebandy, då de hade lite folk. Dagen innan match & allt! Mjaa, vad ska man säga? Karlar! ;)

Inga kommentarer: