tisdag 19 april 2011

Från topp till tå

Har hunnit med hur mycket som helst idag! Patric kom hem tidigt från jobbet, så han kunde passa Melissa medan jag virvlade runt i lägenheten.

Tvätta - damma - damsuga - torka golv & såå mycket mer!

Skönt att det är gjort! Får för mig att det går lättare att andas här inne när det är städat.. mm, hjärnspöket - hello! ;)

Har även hunnit med en promenad & springtur. Idag flöt det inte på som det brukar. Det var tungt att ge sig ut & när jag väl var ute gjorde sig fotbollsknäna påmind. Jag vet att springa på asfalt får mina knän att gråta blod, men det finns ju tusan inga bra grusvägar att springa på här! Tacka vet jag Näsviken när det gäller grusvägar! ;P

Det blir bättre när spåret är torrt & jag kan springa där!

Melissa har klappat händerna när man sjunger, i någon vecka nu. Nu har hon börjat vinka också! Såå roligt!

Inga kommentarer: