onsdag 20 april 2011


Jag lämnade Melissa ensam i hallen i mindre än en minut & hon lyckas gräva fram Patrics Arsenal halsduk, tussa & dreggla lite på den för att sen kasta den över axeln & skrika lite.

Pappas tjej? - JA! ;)

Innedag idag. Inte ens en promenad har vi tagit! Inte alltför lockande väder ute, fuktigt & regn ligger i luften. Dock finns ju värmen! Hela 15 grader här ute. :)

Det får bli en springtur ikväll igen, eftersom jag inte kommer hinna nu under påsk.

Nu väntar vi på att Putte ska komma hem, så vi kan bege oss mot hans morfar, där hans mamma håller hus i några timmar. Melissa får pussas lite med farmor & vi får komma ut & vara lite social. Alla vinner på det! ;)

Jag börjar med påsken en dag för tidigt också.. Chokladbollar ska slukas ikväll! Jag kunde bara inte hålla mig en dag till :)

Inga kommentarer: