söndag 3 april 2011

Springschemat

Här är springschemat för er som vill ha! Bilden är inte den bästa, men ni får hemskt gärna spara bilden, så ni kanske kan se den lite bättre. Eller om ni skickar er mejladress, så skickar jag bilden.

Det blev så himla mycket att skriva, så jag tog den enkla vägen! ;)

Några snabbförklaringar!

Promenad/crossträning: Gå i ett bekvämt tempo eller crossträna (tex simning, cykel eller rodd).
Promenad/löpning: växla mellan att promenera och att springa i ett bekvämt och jämnt tempo.
Löpning: Håll ett jämnt tempo som är betydligt långsammare än ditt tävlingstempo. Du ska orka prata med en eventuell löparkompis.

Jag startar imorgon. DU med hoppas jag! ;)

Enjoy!

2 kommentarer:

Sara Westrin sa...

Hej. Du får hemskt gärna maila bilden till mig, sarawestrin@yahoo.se. Ja börjar inte idag men någon dag framöver kör ja också! :)

Eva Dellhem sa...

Nu är bilden skickad, Sara! :)