torsdag 28 april 2011

Torsdag

Jag ryser varje gång jag går in i köket & tittar ut & sen den där äckliga spindeln. Ja, den ligger kvar.. så lever gör den inte. Nyss när jag gick förbi kastade jag ett öga på den & jag är nästan helt hundra på att det inte är en leksak.. yyyyysh!

Det fick bli en lite extra lång promenad idag. 8 km för att vara exakt! Nu ska jag komma igång igen, efter en vecka med påskgodis & slappning.

Jag invigde spåret nyss, 3km & jag orkade hela vägen! Inte ett enda gåsteg! Såå jäkla nöjd! :) Jag känner att mycket av orken sitter i huvudet. Jag tänker ofta att "åh vad jobbigt, jag stannar nu..", därför är det bra med hööög musik så man inte här de där tankarna. Det funkar helt klart på mig!

Angående att döpa Melissa har vi velat fram & tillbaka & inte kommit någon vart. Men nu har vi bestämt att ett dop ska bli av. När vet vi inte, men inom en snar framtid! :)

Ni som har erfarenheter av dop - Ge mig lite tips! :)

Inga kommentarer: