lördag 30 april 2011

Valborg

Gästlistan för dopet är klar! Jag har haft himla svårt att sålla iväg människor, eftersom jag vill att alla släktingar & nära & kära ska komma. Men nu är det gjort & de är de absoluta närmsta som blir bjuden. Det blev hela 35 st fast vi skalade av listan så mycket som det gick.

Har jag träffat en karl med stooor familj? - Jajamen! ;)

Jag & Melissa for till Niken. Hon fick busa av sig lite & åka fyrhjuling med morfar, & jag fick igen lite energi :)

Imorgon väntar jobb 7-13.

Trevlig valborg på er! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hupphupphupp! Sakta ner nu här! ingen och jag menar ingen unge ska döpas så länge jag är fet, okej? Pallar inte fler klänningsångest moments innan denna sommar är slut, Uppfattat?!:) Haha!
/Feta faster Petra!

Eva Dellhem sa...

Haha, Peetra! Vi älskar dig meed ;)

Och tro mig, du är så fin i din tjockismage ;)