fredag 27 maj 2011

Check!

Det har varit fullt ös hela dagen och nu sitter jag äntligen hemma med lite nya kläder och min snygga tatuering!

En text på latin, på min vänstra axel, ovanför nyckelbenet i samma stil som den jag har på handleden.

"Viam inveniam aut faciam" - Jag ska finna vägen eller skapa den.

Det har inte alltid varit lätt.. men om man vill, så kan man. Det gäller bara att hitta en lösning, eller skapa den. Förstår ni vad jag menar? ;) Den här tatueringen representerar det. Kort sagt! :)

Han som tatuerade mig var Saras kusin, Niklas. Tror inte han har någon hemsida, så jag kan bara hänvisa er tills hans facebook sida, om ni är intresserad av att se hans andra tatueringar. Niklas Blomkvist, var namnet :)

Jag är så sjukt nöjd iaf och en bild kommer upp såfort jag tagit av plasten!

Nu blir det är tidig kväll, då John Blund vägrade komma igår. 14 timmars pass imorgon... vill inte. Men jag är övertygad om att det är värt det när lönen kommer! ;)

Inga kommentarer: