fredag 13 maj 2011

Fredagen den 13e

vart har mina blogginlägg från igår tagit vägen?!

Melissa är i niken o får mysa med mormor&morfar ända tills på Söndag. Jag håller redan på att sakna ihjäl mig!

Imorgon blir det mys med Cattis. God mat o lite gott att dricka, innan vi far mot stan, Camilla o lite utgång! :)

Men vet ni? På fredagen den 13e, för 9 månader sedan var vårat lilla hjärta lite över 3 timmar gammal. Helt galet vad tiden har gått fort, samtidigt som jag knappt minns hur vi hade det innan hon kom. Jag är otroligt tacksam för att ha fått världens underbaraste, finaste o charmigaste tjej. Hon ger oss mer kärlek o mer lycka, än vi någonsin trodde var möjligt!

I helgen vägrar jag låta hemska människor få ta min energi. Jag tänker inte ens bli upprörd. Den här helgen är jag the bigger person.

Inga kommentarer: