tisdag 17 maj 2011

Öser igenom dagen

Det blev jobb på förmiddagen idag o om någon timme ska jag köra ur kroppen med lite spinning. Kommer med andra ord somna ovaggad ikväll! :) Med tanke på att jag inte har sovit mer än 3,5 h i natt också, så understryker jag ovaggad, ännu mer! ;)

Tatueringstid är bokad den 27 o jag läääängtar! :) Vad det blir kommer ni får se när den är klar! :)

Borde göra ett ryck o städa i badrummet, för att sen visa vaktis sprickorna i både handfat o badkar o sen hoppas på nytt! Fördelen med att bo i hyresrätt.. o troligtvis den enda.

Ja, så får det bli!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hos vem ska du tatuera dig Eva? :) Någon du kan rekommendera?

Måste också säga att Melissa är så otroligt söt, bland de sötaste i världen!

Ha det gott!

Eva Dellhem sa...

Det är min kusins kusin. Niklas heter han och av det jag har sett, är han jätte duktig!

Kan lägga ut lite bilder när jag varit där och gaddat mig! :)

Åh tack vad glad jag blir! Vi tycker verkligen att hon är den finaste i världen! :)