torsdag 26 maj 2011

Torsdag

H-e-r-r-e-g-u-d, vilken dag vi hade igår. Melissa ville varken äta eller sova, vilket resulterade i en övertrött, grinig och styrig tjej. Hon var överallt, ingenstans och grinade och skrattade om vartannat. Det där med att vara pappastjej, visar sig även i humöret och rastlösheten.

Vi skrattade ju om just det här under graviditeten. Att vi skulle få den vildaste ungen – ever! Men i början gjorde hon inte mycket annat än att sova och äta. Hon har varit nöjd med att bara få vara med och att få pilla på sina leksaker.

Men nu har vi fått det barnet vi sa att vi skulle få. – En virvelvind, som röjer allt i sin väg! Men hon är lika underbar för det!

Varför hon nu var som hon var igår, var ju för att hon hade feber och troligtvis halsont. Både jag och Patric vaknade med halsont och känner oss inte helt hundra, därav kom vi på att hon nog också hade ont i halsen... Att jag inte tänkte på det igår?!

Idag har vi haft en mycket bättre dag och jag har hunnit med ett storstäd, innan helgen. Jag jobbar nämligen hela lördagen, 7-21, och söndagen, 7-13, och har ingen större lust att komma hem till ett stort kaos på söndag em.

Imorgon är det fredag och stan ska göras, med Sara o Sixten. Sedan tattooooo!! Har bestämt mig för en text, som jag kan stå för och som passar in på mig. Vad det är får ni se imorgon! Wiiiiii!! :)

Inga kommentarer: