fredag 17 juni 2011

Morfarakuten

Ååhh, migrän från igår kväll och pågår fortfarande! Patric fick komma hem några timmar tidigare från jobbet för att underhålla Melissa.

Patric som även har match ikväll, drog ganska snabbt slutsatsen att vi behövde barnvakt när han var borta. Som tur var ställde morfarn upp, eller morfarakuten, som han kallar sig själv såfort vi ringer. Guld värt och jag har äntligen återhämtat mig lite!

Usch, har aldrig haft migrän förr, men sen Melissa kom till världen har jag haft det ett flertal gånger. Vad kan detta bero på?! ;)

Det gick bra att rida Tuffe igår, men ovant att rida en sån stor häst, med ännu större kliv. Allergin gjorde sig endast påmind då jag rev av ridkläderna, så det var ett stort plus också! :) Melissa gillade det minst lika mycket som mig, då hon och mormorn satt bredvid och tittade på. Till och med gröten fick den lilla fröken serverad utomhus. Mys! :) bilden är från igår förresten. Supernöjd tjej!

Nä, dags att rulla runt och titta på en till film (läs sova).

Trevlig helg till er! :)

Inga kommentarer: