måndag 13 juni 2011

Sömntutor

Har det regnat, eller har det REGNAT idag? Jiises!

Vi skulle vara i stan och träffa Elly och brudarna klockan tio. Dock vaknar jag tio över nio! Melissa brukar ju alltid vakna som en klocka mellan sju och åtta, så jag brukar aldrig ställa klockan. Men inte idag! Hon var nog helt slut efter två dagar i Idenor! ;) Så det var bara upp och hoppa och fara in till stan, shoppa, babbla och sleva in lite mat på barnen. Kort men intensivt, kan vi kalla det! ;)

Melissas åttonde tand fick jag en glimt av igår. Jösses vad den bruden får tänder!

Det börjar dra ihop sig till den 27e och jag börjar bli sjukt nervös! Både bra och dåligt! ;) Det ska i alla fall bli jätte roligt och jag behöver fokusera på något bra. Det är alldeles för mycket dålig energi i mitt liv nu, som tar alldeles för mycket plats.

Näe, varför lägga energi på någon som inte tar emot den? Nej tack, nu har jag fått nog!

2 kommentarer:

Camilla sa...

what, vad händer den tjugosjunde?! =)

Eva Dellhem sa...

Det är ju coreintruktör utbildningen! :)