tisdag 19 juli 2011

Barnledig

Ni erfarna människor med halsont - jag är en aning öm och känner mig svullen i halsen. Vad kan det vara? Börjar misstänka att det är mina hopplösa visdomständer som spökar för sjuttioelfte gången. Kanske. Eller så är det en helt vanlig förkylning, med lite halsont!

Idag har vi varit till idenor och lämnat Melissa, som ska få busa hemma hos farfar och Åsa ända tills på Torsdag! Fullt ös med Vickan i två nätter, kan vara precis vad hon behöver just nu :)

Längtar redan efter henne, min lilla bustjej!

Det är samma visa, varje gång vi lämnar bort henne, för mig. Ångest!

Jag vet att hon har det toppen och att hon alltid är i trygga händer. Men ändå har jag svårt att njuta av lugnet. Hm. Det är väl kanske så att vara mamma!? ;) och fel vore det väl om jag inte saknade hon.

Vår bästa, spralliga, glada, söta, bestämda tjej! :)

God natt på er :)

Inga kommentarer: