söndag 10 juli 2011

Lördagen

Bröllopet igår var helt magiskt! Många tårar rann, men enbart av glädje och lycka för Nicke och Ellys skull :) Tycker att det är så coolt att de är gifta! :) För mig är det större att gifta sig, än att skaffa barn. Bakofram tänkade, jag vet.. men för mig är det så! ;)

Melissa hade lite svårt att sitta still i kyrkan, men det var väl inte så oväntat. Annars tycker jag att hon skötte sig exemplariskt, även fast hon har myror i heela kroppen och har svårt att sitta still! ;)

Det som var oväntat var mitt snabba impulsbyte av klänning några minuter innan vi for. Eller, kanske inte så oväntat det heller? Typiskt mig! Men som tur är är sommaren inte slut än och jag ska använda min oranga klänning, såfort jag sitt igen de förbaskat fula, höftförstorare fickorna! :)

Idag har vi bara slappat. Tror jag drog på mig en förkylning igår, som börjar krypa fram idag.

Inga kommentarer: