onsdag 27 juli 2011

Na na na nattjobb!

04.02 blev jag väckt av Melissa. När jag kom in till henne, var hon blöt på det ena benet. Jag gissar att hon på något vänster har fått blöjan på sne?

Hon fick ligga och mysa mellan oss och bli lite varm sen. Och jag kunde i vanlig ordning inte somna om ordentligt. Jag sover, men är ändå medveten om vartenda ljud och rörelse.

Efter lunch begav vi oss mot utebadet där fastrar x 2, Evelina och Marie väntade. Med många barnvakter, kunde jag slappna av lite mer än vanligt! :)

Melissa älskade att bada! Hon fick vara med oss i stora bassängen och sprattla och plaska och hon älskade det!

Är faktiskt jätte glad att hon inte är rädd för vatten. Ju mer vatten i ansiktet, desto gladare unge, typ! ;) men är mamman simlärare ska det väl märkas?! ;)

Mickis och Vickan hängde med oss hem och vi slängde ihop lite tacos innan det var dags för Patrics första match för säsongen.

Det är där bilden är ifrån - ip. Melissa är upptagen med att titta på alla människor och att toka sig för dem. Goskit!

Nu är det nattjobb som gäller och jag har som sagt varit vaken, till och från, sen klockan 04.02. Någon sömn på dagen har det inte funnits någon tid till. Men jag har laddat upp med en gottispåse och kaffe. Inväntar lite sockerchock så ska nog denna natt glida förbi fint! Förhoppningsvis! :)

Inga kommentarer: