torsdag 14 juli 2011

Vem vet?

Regnet höll sig borta igår och jag hade skitroligt! Dock är det synd att det blir en sån kort stund och att det är såå mycket folk som man vill prata med.

Imorse vaknade vi hyffsat pigga och for till utebadet för lite solning och bad. Varför ligga inne och piggna på sig, när man kan ligga ute? Det är ju för tusan sommar! ;)

Melissa var helt slut när jag hämtade hon. Det tar på krafterna att vara hemma hos mormor och morfar! Det finns ju så mycket mer yta att röra sig på där, så det är väl inte konstigt egentligen? :)

Jag tänkte ge mig på att öva lite core ikväll, men gårdagen gör sig påmind och jag är på tok för trött nu. Får försöka hitta lite musik och hitta lite flyt istället. Eller kanske bara krypa ner i sängen med min karl? Vem vet!!? :)

Har ni en bra låt, som ni blir lite taggad av - låt mig veta! Kan inte få för mycket tips om musik! :)

Inga kommentarer: