söndag 28 augusti 2011

Inte min dag!

Nej, usch. Allt började redan i natt, då fulla människor ringer oss efter skjuts. Trotts att de vet att vi har en liten. Ringer man verkligen småbarnsföräldrar efter skjuts?! Mitt i natten?! Enbart viktiga samtal mitt i natten, till oss, tack.

Jag slår alltid av ljudet på natten och likaså Patric. Men dock inte i natt! Melissa vaknade och hade svårt att komma till ro sen.

När hon väl sen somnat, kunde inte jag komma till ro.

Lite sömn, på fel vecka, en lukt inne på toan som vägrar försvinna.. Jag retar mig på allt. Skitdag!

Jag lånade mammas ångmaskin för att
försöka ånga bort lukten på toa, men det funkade inte. Jag försökte ånga rent vår gamla, klibbiga spit, funka inte! Så nu efter stålullsskrubbning är det liite renare.

Längtar efter ett hus med nya, fräscha saker. Våra saker!

Inte världens roligaste att läsa, men det är såhär min dag ser ut idag!

Nu ska jag iväg till spåret och springa ifrån denna dag.

Bilden - hon som alltid är bra. Trotts en dålig dag! :)

Inga kommentarer: