tisdag 27 september 2011

Dagens

Vet inte vad som hände i natt, förutom att Melissa vaknade vid tolv och Patric tog henne. Jag var så trött att jag inte ens visste mitt eget namn. Som tur var vaknade Patric och studsade in till henne. Så tacksamt! Min underbara Patric!

Halv 6 imorse var det dock min tur att ta skrot, när hon vaknade. Under det här året har vi aldrig gjort morgon såhär tidigt tillsammans!

Med en galen tjej, som är busigare än någonsin, var det bara att klä på på oss och förbereda dagen, som fick bli i stan, då ingen var tillgänglig för besök ;)

Jag blir tokig att vara hemma och "ajaaja". För det är så dagarna ser ut här i lägenheten. Melissa springer runt runt och busar med saker som hon inte får och sprider resten av sina saker över hela lägenheten... Vi måste nog se över lite smartare lösningar så hon inte kommer åt dem. Tips?!

Det hade varit så mycket enklare att bo på bottenplan. Att kunna kliva ut utan att konka oss ned för den förbaskade trappen! Baah, nu ska jag inte klaga, men så är det! Jag ööööönskar att vi hittar drömhuset snart!

På bilden ser ni iaf dagens köp till Mellis! Tjusigt serrni! ;)

Nu sover hon och jag ska förbereda för jobb. Har jobbat 9 av 10 dagar nu och det är troligtvis därför jag är så trött. Men efter ikväll ska jag tusan vara ledig tills på fredag, sådeså! :)

Inga kommentarer: