fredag 9 september 2011

Härlig start på helgen!

Bilden - mitt hjärta smälter!

Har varit och tränat bodypump mitt i fredagsmyset och marknadskaos.

Jäklar i min låda vad svettigt det var! Har inte pumpat sen i våras och la på lite tyngre vikter, än vad jag brukar.

Skön start på helgen att få köra ur musklerna ordentligt :)

Vad som händer i helgen får tiden utvisa. Patric har sista hemmamatchen för i år, imorgon. Så om det inte regnar allt för mycket, ska vi dit och hejja!

För min del blir det kanske utgång sen. Kanske! Känner att jag vill ta igen lite tid med Melissa, som jag missat i veckan också. Men som sagt, tiden får utvisa!

Troligtvis marknaden på söndag och kika lite. Kanske någon karusell också! :)

Melissa ligger och babblar för sig själv i sängen. Garanterat sista försöket för att hålla sig vaken! ;) Gotjejen! Och jag o putte gör ett försök med lite fredagsmys.