tisdag 20 september 2011

Hur?

Men på riktigt! Hur kan man jobba, samt hinna med allt annat?!

Jag kör en liten update på de senaste dagarna!

Vi for till Söderhamn i Lördags och fick träffa de underbara! Patric hade match i Stugsund, så vi tog en promenad dit i det ljuvliga höstvädret. Delsbo vann med 3-2, för er som vill veta.. :)

Hemfärd på Söndag och jag var ett nervvrak i bilen. Vet inte hur många gånger Patric fick höra "Neeee men usch vad nervös jag är. På riktigt!". Timmen kom och klockan 19,00 körde jag och Emma igång höstens första Corepass! Det var rätt så mycket folk, faktiskt!

Några missar hit och dit blev det.. men det var ju faktskt mitt första pass som instruktör - någonsin! Huvudsaken var att jag gjorde det. Jag vann över min egna scenskräck och det är jag glad över!

Måndag och idag har bara springit iväg. Jobba, äta och sen är det kväll och det är dags för nattning.

Nee, nu ska jag klicka hem lite kläder. Dags att rensa både min och Melissas garderob! ;)

Inga kommentarer: