onsdag 14 september 2011

Redan onsdag!?

Jag har - utan tvekan - världens bästa familj. På riktigt! Så mycket kärlek, så mycket lycka.

Dagarna springer iväg och jag hinner inte med för fem öre!

Jag minns inte om jag skrivit att jag har fått några veckor med jobb? Det har jag iaf, på dagis i Niken, 4 dagar i veckan i tre veckor, mellan 8,30-15,00. Jag är inne på andra veckan nu.

Mellan varven hemma och på dagis ska coren tränas in i huvudet och kroppen, gärna annan träning också, hemmet ska skötas, familjen älskas... Kan någon förklara HUR man klarar av att jobba heltid och hinna med allt hemma också?!

Melissa har i dagarna två fått varit med Evelina och imorgon får hon vara med mormor. Kan ju inte påstå att skrotan har en tråkig vecka! ;)

Har varit och dansat affro ikväll. Skiiitroligt och jag känner redan att träningsvärken kommer vara grym imorgon. Jag är ännu mer laddad till mitt och Emmas pass på söndag nu! :)

Nää, dags att sova! Nattinatt!

Inga kommentarer: