onsdag 19 oktober 2011

Pjuuuuhhh!

Jag är nu inne på min nionde arbetsdag i rad. Först tre dagar på dagis och sen fick jag hoppa in på badhusen. Behöver jag säga att det börjar kännas i kroppen? Till råga på allt har jag varit dunderförkyld mellan varven och nu har jag fått en hemsk hosta.

Melissa har klarat sig från febern, men lyckades inte komma undan hostan :( Det låter såå hemskt när det rosslar i bröstet och hon hostar så hon nästan kräks. Lillskrutt!

Med andra ord blir det inte heller så mycket sömn för någon av oss, när det hostas hit och dit.

Finns det hostmedicin åt småttingar?!

Ja, i alla fall så jobbar jag lite extra på badhusen nu också. Kul! :) De fixar så jag kan jobba kvällar och helger, så vi slipper fixa barnvakt. Kanon bra! Nackdelen är ju att jag och Patric möts i dörren och hinner knappt säga hej. Tur att det bara är så för en kort period!

Inga kommentarer: