söndag 6 november 2011

Samma visa varje gång!

Var iväg och klippte och färgade håret i onsdags. Har inte fått till en bild på det än.. Men det kommer väl så småningom ;)

Rödbrund med lite slingor under. Jag är jätte nöjd! :) sen ville jag ju klippa mig och göra någon förändring med frisyren, men det blev som vaaanligt. "Ta det som är slitet". Det får vara så tills jag kommer på vad jag vill ;)

I helgen har jag varit ledig. Två hela dagar! Det var inte igår och såå välbehövligt!

Igår packade vi in oss i bilen och for till sundsvall för shopping av diverse vinterkläder. Jag och Patric hittade våra jackor i första affären, skorna i affären efter det och sen återstod det bara en overall och skor till Melissa. Hittade vi någon overall? Nej. Skor? Nej.

Alltså, vi provade och provade och provade olika overaller på henne. Antingen var de för korta i benen eller på tooook för stor! Hur gör vi nu?! Vi röjde igenom alla overaller i hela jävla Birsta!

Idag har vi tagit det lugnt. Patric var på fotbollsgala igår och låg till 15.00, då jag körde upp honom! Att han aldrig lär sig...

Ikväll har jag haft Coren själv och svängde rumpan på lite Afro innan. Kroppen är sjuukt slut! Har inte kunnat träna ordentligt sen.. Ja, sen när?!

Nu ska det sovas! Imorgon väntar tandläkaren. HORROR!! :(

Inga kommentarer: