fredag 16 december 2011

Fredag

Kom precis på att from idag jobbar jag ALLA dagar fram till jul! Känner mig lite som en jobboholic.. ;)

Hur jag ska hinna med att jobba, handla julklappar och gratta alla som fyller, eller har fyllt år, samt familjen, är det ingen som vet! Men det ska nog gå det också :)

Idag jobbar jag på dagis i Niken. Längesen jag var här nu! Det bästa med att vara vikarie är att man aldrig hinner bli trött på jobbet. Det gäller att tänka positivt! ;)

Vet att det är några som undrar hur det gick med magen.. Och det är hyffsat okej nu. Jag försöker att inte dricka så mycket kaffe eller onyttigheter. Vilket är väldigt svårt såhär innan jul! Men det funkar faktiskt och jag har inte samma smärta i magen, som förra veckan.

Nepp, nu är rasten slut! :) Trevlig dag till er!

Inga kommentarer: