tisdag 21 februari 2012

Jobba, jobba, jooobbaaa!

Jag som trodde att detta skulle bli en lugn vecka, med endast några möten för mig och två korta dagar på dagis, för Melissa.

Istället blev jag uppbokad på dagis i Niken, tis-fredag. Och Melissa fick såå många fler timmar på sitt dagis. Det blev en monster vecka, med andra ord! ;) Inte mig emot, men tror Melissa skulle må bra av en mjukstart på dagis efter förkylningen och med medicinen. Dock så studsade hon in i vanlig ordning imorse, som att hon aldrig har gjort nå annat! :) Skönt! Är så himla glad att det funkar så bra med dagis! :)

Medicinen funkar helt okej nu. I början fick vi tvinga hon, vilket inte alls var roligt. Men nu tar hon den nästan frivilligt och andas uuut och iiin, sen flinar hon stort och är jätte stolt! Vi håller tummarna att det fortsätter lika bra och att hon får fria luftvägar igen snart!


Ikväll har jag bakat lite kakor. Marabou chocolate chip cookies. Gaaaalet goda!!

Inga kommentarer: