måndag 26 mars 2012

Måndag

Ny vecka, igen! Herregud vad fort det går.

Idag har vi varit hemma. Melissa har feber och är krasslig, igen, så skolan och dagis får vänta några dagar. Är det såhär med småbarn på dagis? Att de får feber minst en gång i veckan, eller är det något annat? Minns inte när hon var frisk en hel vecka sist!

I helgen fick skruttis sova i Idenor, medan jag gick på Rosenström och Patric på grabb/grillkväll. Och jag vet inte hur jag ska beskriva kvällen.. Den var såå jäkla bäst!! :) Sara hakade på, och ja, som sagt.. Det var så fruuktansvärt roligt!

Gårdagen var helt okej. Jag var mest trött.

Ikväll ska jag springa lite. Det har jag varit dålig på de senaste veckorna. Vi har ju som sagt Varit förkyld till och från under flera veckor. Månader!

Men nu har jag varit fri från halsont i över en vecka! Pepparpeppar. Nu får det bära eller brista.

Ciao!

Inga kommentarer: