söndag 1 april 2012

Första April

Har ni blivit lurade idag? Inte jag! :)

Innan frukost imorse studsade jag upp på bandet och kämpade mig igenom 7,6 km. Mitt mål är att komma närmare milen.

Efter frukost kom svärmor hit och hälsade på. Vi drack kaffe och surrade. Jätte roligt! :)

Jag och familjen styrde sen till ett blåsigt och kallt Hudiksvall, för att kika på fotboll. Det var inte alls trevligt med iiiisande vindar och stundvis med snöfall. Melissa öste på och tjöt och sprang omkring bland allt folk. Det kan bli ett kämpigt Fotbollsår med den där vilden! Om hon fick välja själv, skulle hon vara mitt på fotbollsplan, bland alla gubbar. I centrum!

Vi for långt innan andra halvlek var slut. Då stod det 3-0 till Huff.

Ikväll har vi bara myst. Imorgon väntar vardagen med skola, dagis och jobb. På eftermiddagen kommer det några och ska kolla på lägenheten.

Nu är det sängdax! God Natt på er!

Inga kommentarer: