tisdag 15 maj 2012

Den här bjuder jag på

Idag kom Sara och Sixten hit på förmiddagen. Skönt med lite kvalitetstid! :) Melissa är lite lurig på Sixten och blir så avundsjuk och mammig när hon träffar han. Alldeles nyss kom jag på vad det kanske kan bero på.. Han är ju kille! Melissa har ju BARA tjejer runt om sig annars. Med undantag för dagis och vissa tillfällen. Men annars är det bara småtjejer runt henne. Med tjejerna är hon inte alls speciellt mammig eller avis, förutom att allt är "mitt" just nu. Hm, tokigt! :)

Jag och Sara drack kaffe, medan barnen roade sig med sitt. Vi är ju bara lite bortskämd med barn som roar sig själv också! ;)

När de hade åkt fixade jag mat till oss och efter det försvann energin totalt! Jag har legat raklång i soffan sedan P kom hem. Hur typiskt är inte det, när det är varmt ute, med uppehåll och P har ingen träning. Det hade varit ett ypperligt tillfälle att dona utomhus! Typiskt, var det ja.

Imorgon är det dags för praktik igen. Vill fortsätta att vara ledig någon dag till ju! :)

Inga kommentarer: