onsdag 23 maj 2012

Onsdagen

Åhh, min hals! Försvinn dumma förkylning!

Sitter och har feberrysningar nu. Funderar på att gå och sova och ta igen lite sömn.. Melissa har vaknat kl 3, tre dagar i rad nu. I vanliga fall brukar hon somna om, men inte nu.

Så till råge på en förkylbing, 14 h/dag med praktik och jobb, får jag alldeles för lite sömn. Sliten?! Jag??! Aaaldrig!

Det har inte hänt så mycket annars. Finns ingen tid över till det! ;) Torsdag, Fredag och Lördag blir det JOBB och sen är jag ledig Söndag. Nästa vecka börjar sista veckan av praktiken också! Craazy!

V 24, veckan mellan skolan och när jobbschemat börjar, ska jag ta mammaledigt HELA veckan. Bara mysa med Melissa, njuta av dagarna och göra vad vi vill, innan det blir jobb v25-36. Pjuh!

Lyckades med ett litet inlägg iaf.. Trotts omständigheterna ;)

Ciao!

Inga kommentarer: