lördag 12 maj 2012

Sötare än socker!

Älskade svärmor, Petra och Hilda var här idag och hälsade på och passade Melissa, medan Patric hade match och jag praktik. Guld värt! Och mysigt att få träffa dem en sväng :)

Bilderna visar nog hur mysigt Melissa tyckte att det va, right? ;) Fina söta småtjejer!

Allt känns lättare idag, inte lika tungt i kropp och själ. Ibland kommer det dagar då jag kommer in i en gråzon. Allt känns tungt och jobbigt. Men idag är det bra igen, som tur är :)

Praktik imorgon igen, men sen är jag ledig två dagar! Ska försöka ta mig till gymmet i veckan.. Baaah. Måste dra igång igen, men tycker resan dit och hem är såå dryyg! Måste lära mig att planera lite bättre, så jag kan ta ett pass då jag ändå är i stan. Jag är ju mer den där impulsiva, än den som planerar.. :) well well! ;)

Tidig kväll, då tidig morgon väntar. Natti!

Inga kommentarer: