onsdag 11 juli 2012

Världens bästa!

Har knappt varit hemma sedan Måndags förmiddag och idag när jag kom hem stod grillen redo för grillning, tvätten tvättad och hängd, nybäddad säng och ett städat hus. Aaah, han kan min Patric!

Äntligen har jag fått pussa och busa på världens nästa tjej. Det gör ont i hjärtat att vara ifrån henne! Hon lär sig nya ord och meningar hela tiden. Det är fantastiskt att få vara med och se henne utvecklas. Min stora duktiga tjej!

Hon har lärt sig att ringa också. Så om ni får ett samtal med en tjej som bubblar ut ord, vet ni vem det är.. ;)

Ska lägga mig och surfa lite på datorn. Igår (!!) fick vi äntligen internet! Vi har klarat oss på mobilernas 3G, så nu ska det bli skönt att kunna surfa på datorn :)

Bilden! Lyckades fånga Morris o Melissa i en mysstund.

1 kommentar:

Mormor sa...

Hon får gärna ringa mormor! Vi brukar ha mycket att diskutera...;)