onsdag 22 augusti 2012

Foglossning!

Igår brakade det till, det som jaghar fasat för.. Foglossning. Redan som förra graviditeten började det med ömma ljumskar. När jag väntade Melissa hjälpte det inte att vila och vissa dagar tog jag mig knappt upp ur sängen.

Därför har jag varit liiivrädd för att överanstränga mig och få det nu igen.. Så jag har i princip lagt ner allt som har med motion att göra. Uppenbarligen hjälpte det inte! För nu sitter jag här, med en obeskrivlig värk och över 20 veckor kvar av graviditeten.

Som att jag inte har nog med min trötthet redan. Men det finns inte så mycket att göra, förutom att VILA. Jag klarade det med Melissa och jag ska klara det nu. Det är värt det i slutändan :)

Och tänk vad olika vi kan vara! Vissa mår huuur bra som helst, utan några som helst krämpor, medan andra får alla krämpor som finns. Vad beror det på?! Arv? GRATTIS till er som får må bra iaf! :)

Inga kommentarer: