tisdag 21 augusti 2012

Mer än mycket

Min lilla älskade fina tjej har blivit 2 år! Det är så galet! Tycker att det var någon månad sen som jag gick med världens tjockaste mage. Jag minns allt som igår. Fredag den 13e Augusti kl 16:25 kom världens bästa Melissa, med dunder och brak! Att hon nu har funnits hos oss i två år, springer omkring och bubblar massvis med ord och får oss att gråta av skratt.. Galet! :)

Hon fick så fina saker och kläder! Vi är lyckligt lottade som har såna fina personer i våra liv.

Annars rullar vardagen på som vanligt. Igår började skolan igen och jag kommer inte ha en enda ledig dag fram tills den 8e september, då jag kliver av sommarjobbet. Man kan säga att jag har mer än mycket!

Om det är graviditeten eller allt annat som gör att jag är ständigt trött, vet jag inte. Kanske båda. Vågen visar -2,5 kg, vilket inte känns så bra, då man vanligtvis brukar ha gått upp de kilona. Men tydligen är det normalt i vissa fall att gå ned istället för upp. Jag tar väl igen det senare ;)

Om några dagar ska vi på UL och vi är fortfarande inte överens om vi ska kolla könet eller inte. Att inte veta var ju nästan halva grejen med förlossningen.. Men vi får se! P är sugen att veta.

Inga kommentarer: