tisdag 30 oktober 2012

Höstlov

Hellooo friends!
Den här veckan har jag "höstlov" och jobbar endast tre dagar. Skönt! Dock finns det en hög med skolarbeten som måste göras.. Uusch, jag är verkligen urusel på att plugga. Jag hittar alltid på saker som jag mååste göra innan jag sätter mig med plugget. Dammsugaren och tvättmaskinen går varm dessa dagar..

Idag hade jag planerat att åka och bada, men vet inte hur det blir när jag har en liten snorig tjej. Just nu sover hon middag, så vi får se hur hon är efter det. Hon har pratat om bada baaadhuuu hela morgonen, så vi får se om jag kan distrahera henne med något annat isf.

Här hemma ligger det 1dm snö på gården. Jag vill bara vara inne och gå i ide.. Jag hatar kyla! Samtidigt känns det bra, så vi bara kommer närmare bebisankomsten. Och när det är som kallast och jävligast, kommer det något så underbart och vackert som en bebis till oss. Det känns så mycket bättre när man tänker så :) Behöver jag skriva att vi längtar ihjäl oss?! ;)

Inga kommentarer: