torsdag 25 oktober 2012

Vagndjungel

Igår när jag och Melissa gjorde lite ärenden i stan passade vi på att svänga in på lekstugan och prova en babytravel dublin. Jag har ju velat fram och tillbaka om vi ska ha en dubbel eller inte.. Och eftersom Melissa är så lång, visste jag inte om hon fick plats eller inte och då hade det ju inte varit något att fundera på. Emmaljungan har hon växt ur sedan länge!

Men hon satt som ett smäck i dubbeln! Och jag gjorde ganska snabbt ett beslut om att införskaffa en sån. En liggdel har jag hittat begagnad.

Patric suckade och pustade när jag kom hem och talade om mitt beslut, men förstod väl ändå att det är JAG som kommer flaxa omkring med två barn. Tur han tycker om mig trotts mina alltför många impulsiva beslut! ;)

Emmaljungan är kvar och vi planerar att ha den kvar ett tag till. Om vi ska köpa en liggdel till, eller bara en lift till sittdelen återstår att se. Jag har ju mina ideér..! :)

Inga kommentarer: