tisdag 16 oktober 2012

Vaknar upp till snö

God morgon! Det var egentligen dags att fara till dagis med Melissa och sen dags för jobb, men idag blir vi tyvärr hemma. Kroppen sa ifrån och nu sitter jag här med en ond hals, täppta bihålor och en öm kropp.

Världens bästa tjej får också vara hemma. Tyckte hon kändes varm i natt och nu när jag ändå är hemma kan vi vila upp oss tillsammans.

Det snöar här! Stora vita flingor! Samt en himla blåst. Är glad att vi slipper gå utanför dörren och kan mysa inomhus framför brasan :) Jag fick sån längtan till julbak och julpynt! Dock är det ju lite för tidigt än.. För mig är julen kort och intensiv. Och lika bra är väl det, för herregud vad kräkless jag är när Januari kommer. Allt pynt och godis och hysteriskt shoppande.. Nää, för mig räcker det med jul bara i December :)

Nu ska vi fixa lite frukost!

Inga kommentarer: